Tyresö C

 
I dag skulle jag åka till Tyresö för att köpa lite doft wax, Jag frågade om Kalle och Max ville haka.
Max följde med mig men Kalle ville vara kvar hemma.
Jag tror Max längtar ut efter sin sjuktid.
 
Vi hade en supermysig dag.
Det vart att vi shoppade lite, Max hittade en tröja och en Skit snygg AH Jacka .
 
Sen strosade vi runt lite och avslutade med en god lunch på Olerys
 
                                              Lite bilder fån dagen :
 
 

       Super god mat, vi klarade inte att äta allt men det var värt varenda öre.
 
 
                                                        Jackan som Max köpte
 
 
 
 
 
   Nu är vi hemma, Jag vart skit trött så jag ska nog krypa upp hos sune i sängen och blunda en stund.
 
                                                   Puss & Kram IA

Kommentarer
Postat av: Annica, systeryster

Jättefina bilder. Kram

2014-03-22 @ 15:52:39
Postat av: Anonym

Lovely, love you <3 /sandra

2014-03-22 @ 16:15:40
Postat av: Henrik Olsson

Det där var ingen dålig måltid :)

Svar: nä du, det var smarrigt
Maria Höglund

2014-03-22 @ 19:33:24
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Henrik Olsson

Sv: Tack så mycket! Jag gör så gott jag kan! :P

2014-03-22 @ 19:33:37
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0