7.e Maj

 
              Hallå
2 dagar kvar sen semester 12 dagar
Ska bli nice
 
I dag ska jag först och främst till DR med Lilleman (Kalle)
Han e skit dålig.
Peppar peppar att jag nu inte får något, det kliar lite i min hals.....
ni förstår ju att jag inte vill bli sjuk igen nu när jag ska åka.
Och alla som följer mig vet att mitt immunförsvar är nedsatt och att jag fasiken får allt . Livrädd
Jag låg ju skitsjuk i påsk , så hoppas det är samma bacillusk som Kalle har nu och att jag inte kan få den igen.... 
Jag behandlar stackars Kalle som han har pesten.
Han får inte komma nära
HAHAHAH
                        Sen ska jag till jobbet.
 
 Avslutar med en gullig bild, snacka om lik sin mamma.

                    Laaater / Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh Gud vad skönt med semester!
Hoppas du håller dig frisk nu bara! :)

Svar: Tack
Maria Höglund

2014-05-07 @ 11:06:26
URL: http://Unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0