En dag tidigare

 
Hej,
 
Jag kom ju hem en dag tidigare än vad jag räknat med från Turkiet.
På våran biljett stod det hemresa Söndag den 18/5 00.20
 
Eftersom vi kom ner tidig Söndag morgon så räknade jag med att lämna Turkiet på Söndag den 18/5
Nästan alla resor hem från Turkiet sker nattetid/sen kväll.
 
Vi hade ställt in oss på det......
Vi hade gjort planer för söndagen, vi hade bokat massage mm för att fylla dagen mellan utcheck kl. 12.00 - 21.20
Massagen var i Belek kl. 17.00
 
   MEN
 
På lördagen så möter vi andra svenskar, vi berättar om våra planer på söndagen...
då säger dom så här
- men vi åker hem i kväll.
 
What
 
Vi svarar dom
- Nä vi åker i morgon
 
Dom
- Nä ni kom i samma plan som oss så då bör ni väl åka hem samma plan som oss
 
Sagt & gjort så kollar vi Ving pärmen och där står det att vi hämtas 21.20 Lördag men på biljetten stod det hemresa Söndag.
Men det var ju för att vi landade hemma i Sverige på Söndagen
Lite missvisande
 
Sjukt stressade fick vi helt plötsligt packa, checka ut och planera om allt och avboka söndagens planer.
Lite snopet då jag var inställt på en dag till men ändå skönt att få komma hem då jag sovit som skit i det stenhårda sängarna.
 
 Hur var resan da:
 
Jo den var ju bra på  det viset att jag fick ladda batterierna och få sol & vila
Men vi kan ju Turkiet och vi vet var vi får.
Denna gång bodde vi på ett så kallat 5  stjärnigt hotell vilket var sämre än ett 3 stjärnigt
 
Sängarna var stenhårda
Frukosten serverades inte i tid
Städningen var katastrof
Duschen var trasig mm
Allt var svindyrt och då menar jag svindyrt
Men det är Våran vanliga otur HAHAH.
 
Jag har gjort en reklamation till Ving men man vet ju hur resebolagen är...
Men annars hade vi det great
 
Det bästa med resan var:
 
VILA
MASSAGE
SOLEN
GLASS & JORDGUBBAR
WIFI
SÄLLSKAPET
 
      Puss på er / Ia
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Många som tänker fel när det står så på biljetterna :) Det blir ju Söndag eftersom det är 00.20

Svar: Precis
Maria Höglund

2014-05-21 @ 14:00:15
Postat av: Therese

Haha vilken miss! Jag hade tänkt samma sak som ni ;)

Svar: a för mig är avresa den tiden man lämnar destinationen inte när man anländer till SverigeKram
Maria Höglund

2014-05-21 @ 15:02:08
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Medberoende

Fan vad snopet...
Synd med hotellet, jag som tyckte det såg så fint ut på bilderna! :)

Plus-sidan var inte så dålig ändå! :)

Kraamar!

Svar: Sant puss
Maria Höglund

2014-05-21 @ 19:57:36
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0