Från Flen

 
Snorig & jävlig vaknar man upp...
Ganska skönt väder / NOT
 
I dag väntar jag in Mamma och Ludde från Flen.
Jag orkar inte ha massa folk här hemma idag så vi ska gå över till syrran kl.18 och fira mammas födelsedag och morsdag.
Jag frågade syrran om vi inte kunde vara hos henne istället ,
Hon skulle göra en tårta mm.
Ska bli kul att mamma kommer, önskar bara att jag vore lite piggare men mamma reder sig själv.
 
               Ha en fin Fredag.
 
 

  I går hade syrran sune en stund för att avlasta mig.
  Denna bild tog hon i parken.
 
    Love Maria

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Vovvar gillar att åka bil!!

2014-05-30 @ 10:55:21
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0