Fritidshuset

 
Vi har  (FT) ett fritidshus i Vendelsö
Ett litet gulligt gult hus 2 km från Vendelsö VC.
 
I dag var vi där 2 gånger
1:a gången åkte vi ut med saker vi handlat och Kia drog på kaminen
Sen åkte vi till Ica Maxi för att handla mer saker som utespel, tallrikar och kökssaker, kol, ved, medicin och massa bra saker att ha där ute, tanken är att vi ska färdigställa det så det blir hemtrevligt och ombonat för nu kommer vi vara där ute mycket under vår & sommaren.
Därute var även vår personal K & L.
Dom stannade kvar där för att fortsätta med huset och grilla.
 
Jag & Kia åkte till Ingarö för att uträtta ärende och sen körde hon mig till Gullmarsplan.
Jag åkte och handla, sen tvättade jag, gjorde mat och tömde balkongsdelen.
 
Nu har jag börjat titta lite på vad som ska packas ner. Packningen gör jag i morgon.
morgondagens lista är en lång to do list......
Jag vill ha allt klart på lördag för då ska jag bara fixa mig själv, Göra naglar, ta bort hårväxt, noppa bryn mm mm.
Sen åker jag på Lördag em.
 
By The Way, Shit va snutar det var ute på vägarna idag. Helt galet.
Dom var i alla filer på 73:an och på Värmdö leden och i Haninge.  från 8.10 i morse och hela dan fick jag rapporter om och dom var även där när älsklingen lämnade stan vid 17.30 tiden....
Va fan hände. Vart kom alla poliser ifrån.
Dom drog nog in en hel del kosing på böter idag.......
 
 
 
 
 
                         Puss & Kram maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0