Gamla veck.

 
         I går kom Linus och hans pappa och hämtade min F.d.. Soffa
 
 
 
    Vi tvättade den och gjorde den som ny. Dom var skit nöjda med soffan.
Min nya har kommit hem
     MEN
Alltid ett fucking MEN....
 
Många fel på soffan som jag absolut inte kommer acceptera så på Torsdag kommer MIO hit och ska besikta soffan och jag kräver en ny och kompensation.
Det ska bli spännande och se vad dom har att säga om soffan
Annars är jag såklart kär i min nya soffa,. Man sitter som en kung i den.
 
     Love It'
 
Bilder kommer när jag har tid.    Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Att man aldrig kan slippa ordet MEN... När ska någonting nångång bara bli perfekt direkt undrar jag! Haha!
Hoppas det löser sig och att du får kompensation!

2014-05-20 @ 18:51:22
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0