Ledsen

 
Kvällens middag / party med mina arbetskompisar är inställd.
Jag fick avboka
 
Jag har varit hängig hela veckan och i går vid 21 tiden vart jag alldeles varm och vaknade upp helt svag, öron värk & halsont, sämre alltså.
 
    Det suger verkligen.
 
Jag som hade fixat allt tills idag.
 
Musik
alkohol
middagen var i stort sett klar
städat och fixat ute
 
Jag är så ledsen, för jag hade sett fram emot  en massa tjej snack & skratt.
men det sket sig.
 
Jag är fan ständigt sjuk känns det som. sist var i påsk, alltså bara 1 månad sen ca.
Kvällens middag var klyftpotatis och en god kötträtt och massa frukt och ost bricka.
Nu får grabbarna maten för jag har 0 i aptit men chipsen och dippen ska jag vräka i mig till en skräckfilm i kväll.
Suck
 
Ledsen tjejer men jag ska gott göra er i slutet av Juni istället, då min nästa lediga helg utan bokningar är den 27+28/6
 
Jag har sovit en del nu på fm.
Max ringde och sa att han skulle komma förbi och hämta Kalles webb kamera som han ska låna
Då muntrade han upp mig med lite kina mat som han hade med sig så jag, Kalle och Max åt lite lunch innan han åkte hem igen.
En snabb visit och lunch med bästa killarna i mitt liv.
 
                    Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh stackare som e sjuk nu igen:(
Vet du varför du har sånt dåligt immunförsvar? Måste vara hemskt att vara sjuk så ofta.
Tänker på dig, krya på dig! Kram

Svar: Det har nog med mina diagnoser att göra mycket säger dr
Alltid uppe i varv
Lite manisk
Alltid i farten
Svårt att koppla av
Adhd / bipolär 2 åt det maniska hållet

Sen kanske min övervikt gör sitt till

Jag är nästan aldrig still så det är nog min kropps sätt att få mig lugn

I dag skit hängig fast jätte rastlös

Lite jobbigt

Kram
Maria Höglund

2014-05-29 @ 19:51:38
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Felicia

Men fy vad tråkigt att behöva ställa in! Usch, och när allt var så väl förberett också :( Men tyvärr finns det ju inget man kan göra när man inte mår bra! Du får krya på dig, kramar!

Svar: Tack tjejen ❤️❤️❤️
Maria Höglund

2014-05-29 @ 20:09:27
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Lite sent jag läste kanske, men hoppas det blivit bättre nu och synd att du var tvungen att ställa in...

Kraaamar och godnatt!

2014-05-31 @ 23:04:35
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0