Lite plåster på såren

 
Vi var ju missnöjda med flera saker på vår sista resa.
Jag har haft 2 mail kontakter med reklamations avd. på Ving
 
Vi fick lite plåster på såren:
 
Vi fick 750 kr tillbaka för dålig städning  och 500 kr för en trasig dusch.
men tyvärr inget för stenhårda sängar och dålig frukost men det är i allfall något.
 
 
Här kommer en del av svaret från reseledaren efter 2:a diskussionen med reklamations avd.
 
 

Det stämmer att jag pratat med Henning första dagen men uppfattade det inte som några klagomål. Jag och Henning hade en trevlig stund och det som jag då la mest vikt vid var att försöka lösa hans golftider och det tycker jag att jag ordnade ganska så bra men förutsättningarna på gloria är inte optimala för att få tag på helt rätt golftider.

När vi pratade om hotellet så uppfattades inte detta som ett klagomål enligt mig, men absolut det med duschen och det var därför jag var uppe på deras rum, jag pratade med receptionen om detta och bad dom att gå upp på rummet, men ingenting hände tydligen.

Jag minns att Henning tyckte att tjänsten ”pillow-service” var någon som var väldigt konstigt och att det var en konstig tjänst för ett sådant fint hotell.

Sedan pratade vi om sömn och Henning nämnde för mig att sängarna var hårda och sedan pratade vi om hur viktigt sömn var och jag pratade om mitt förra jobb som sängförsäljare och om hur viktigt det var. Vi har aldrig fått in något liknande i Belek tidigare eftersom alla hotell håller en sådan hög standard och det kan också vara därför som jag inte ”läste emellan raderna” och tog detta på större allvar.

I nästa mail så be så hemskt mycket om ursäkt ifrån min sida och hälsa Henning så mycket ifrån mig och säg att jag tyckte att han var väldigt trevlig och att jag tyckte det var synd att resan inte uppfyllde deras förväntningar.

//

 

Ps:Johan var väldigt trevlig, Han ordnade golf tiderna Galant, resten missades tyvärr  och jag uppskattar det trevliga mailet från Johan/ Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0