Mysig dag med Max

I dag har jag hängt med min Max
Det är alltid lika mysigt
                        Vi kan verkligen prata om allt ❤️
 

                                               På väg till Max 
 

   Vid 12 tiden åkte vi hem och lämna Sune hos mig för att sen gå upp till Kina restaurangen för lunch
      Shit va mycket packade människor mitt på dan
      Vissa hade inte ens kommit i säng efter Valborg 
                Fyllehak 
 
       Vi satte oss längre in i restaurangen så vi fick lugn & ro
 




                     Dom har så himla god mat 👍👍Gissa om efterrätten var smarrig
 
                              Nu kommer en kollega snart och ska titta på min soffa! 
 
         Ia
 
    Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0