Pysslat med massa smått

 
Nu har mitt glasbord i vardagsrummet blivit hämtat
Nu är det rymligt och lite tomt / Eko Eko....
Men jag letar efter ett begagnat barbord och 4 barstolar till hörnan, Tror jag bestämt mig för det i alla fall.
Eller så väntar jag tills Jysk rear ut för dom ska bomma Jysk i Brandbergen efter sommaren så pang rea startar i Juli har en fågel viskat i mitt öra.
 
I morgon jobb några timmar sen ska jag till bolaget ,  Gina T och förbi Lindex.
Fixa lite mat till Onsdag & Torsdag  och fixa på plätten innan mina Torsdags tjejer kommer.
Jag tror jag skiter i att klippa gräsmattan innan helgen då både gäster och hundar ska vara på den, blir lite mindre ömtålig.
 
Nu tackar jag för denna Tisdag, måste sova och vila
 
 
   God Natt alla Blogg läsare / Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0