Roliga saker.

Först nu så ser jag ju såklart fram emot min semester
 
Sen nästa vecka börjar dom renovera min altan och byter mitt staket osv. Fräscht när allt blir klart
 
Sen den 29/5-2/6 har jag fin besök
 
Den 29/5 kommer mina fina arbetskompisar hit på en blöt kväll.. hihihi
 
Sen den 30/5-1/6 Ska mamma och Ludde komma till haninge + att min brorsdotter Saga ska bo här hemma hela den helgen.
Fullt hus , me like
 
Jag ska dra iväg mamma på massa skoj i Sthlm + att vi ska på Vintagemässan på Årsta slott  där Saga ska jobba som modell/värdinna
 
   

                                              Mamma & Ludde Bus
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Roliga saker att se framemot! :)

Svar: God natt tjejen
Maria Höglund

2014-05-08 @ 20:58:27
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0