v22

Halloj
 
Måndag i dag och jag ska jobba kväll, nu på förmiddagen ska jag gå ner till låshörnan och fixa lite ärenden.
sen ska jag förhoppningsvis fixa Nails.
 
Kl.14 rör jag mig mot jobbet.
 
I kväll vid 18.20 ska jag möta Kalle för att följa med honom till nynäsgård
Han vet inte riktigt vart han ska, han ska nämligen på möte ang. sitt sommarjobb.
Kalle ska sälja jordgubbar i sommar vid Ica Kvantum Nynäs.
 
 
 
 
Jag följer med och visar vart det ligger första gången.
 
Alltså ingen vila idag / Ha en fin Måndag
Kram maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad roligt för honom att ha fått det som sommarjobb, jag tror det kan vara himla kul! Speciellt under bra dagar då det är rulle på affärerna :)

Kramar!

Svar: Sant
Maria Höglund

2014-05-26 @ 21:59:13
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0