6 före mig

I dag åkte min jul fram 🌲🌲🌲
På  min gård har 6 st varit före mig i år, 
Jag brukar alltid vara först med julen men inte i år,
Älskar just den här tiden 
Mysfaktorn är på topp

Jag julpysslar mest i köket men jag har självklart stjärna eller adventsstakar i alla rum 

      Här kommer några bilder :





   Min nya julnattsmatta , från Ikea 










  Det finns självklart lite mer saker som ska upp tex, min vackra vita gran men den får vänta till advent , du kan man börja lägga lite julklappar under granen 
(Blink)
            // nu ska jag göra köttfärssås 💜

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh gud så mysigt!! Längtar tills det blir min tur!
Vilken fin matta från Ikea! Sån vill jag också ha. Vad kostade den?

Svar: Tror 149 eller 199 kr
Kram
Maria Höglund

2014-11-13 @ 18:31:27
URL: http://unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0