En härlig dag

I dag har vi gjort stan
Så himla mysigt !
Gamla stan, Kungsträdgården, gallerian, hela Drottninggatan tbx mot slottet där vi hade bilen 
När vi var klara i stan tog vi en tur till Farsta c och sen avslutade vi på 
inka tatoo 👍
Vi åt på en restaurang på Regeringsgatan men det var tyvärr ingen höjdare
Det var galet mycket folk i stan, vi ville äta på fridays men det var en timmes kö till ett bord! 
Så vi tog denna restaurang istället
Massa folk där också, vi fick vänta 45 min på maten och min köttbit var bränd ! 

Allt flöt på bra i stan förutom i gallerian där man nästan fick panik
Shit va folk 😜
En super härlig och rolig dag 

Här kommer bilder

        Kungsan




     Skridskobanan och julmarknaden 




          Våra maträtter 





               Gamla stan 


    Det vart några julklappar men inget 
    Till julklappspelet  haha 



      Granen vid slottet
 Den stora kända som tyvärr inte tänds förs i morgon 1:a advent 



      Nu är jag äntligen hemma
 // love Maria ❤️

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Myyysigt! Jag kan dock tänka mig att det var mycket folk...
Haha vad hette restaurangen?


Svar: det e det jag glömde bort, runt hörnan på hamngatan mitt emot nk:s andra aentre
Maria Höglund

2014-11-30 @ 16:45:53
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0