Fars dag


         I dag är det fars dag

Jag har ingen egen pappa att fira idag men jag firar mina barns pappa
Jag köpte hans favvo parfym i present till honom idag
Burberry London 
Han gör allt för mina barn( Vårat barn) 
 Max har ju funnits i hans liv sen Max var 1 år och bättre styv pappa får man leta efter brukar Max säga
H älskar verkligen Max !
Sen har vi våran egen avkomma tillsammans 
Kalle 

Jag och barnen älskar allt som pappa H står för
Trygg, snygg, snäll, go, han finns alltid till hands ! 
Tack för att du alltid finns där för oss
🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤️🌷❤️

 Jag har som sagt aldrig haft en riktigt egen pappa men om jag får hylla en annan pappa i dag så är det min svärfar Jörn 
Barnens farfar
En pärla ....... ❤️🌷🌷❤️

    Kram Maria 


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Fint skrivet!

2014-11-11 @ 19:05:56
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0