Hos brorsan





    Kenneth förbereder sallad 



           Jag och tuva


                Tuva ( brorsdotter)

      Saga             Sussi             Kenneth 


        Saga                       Sacke 

           Jag                      Min bror 


                Pulled pork 
Fläskkarré i ugnen med massa BQ sås i 6 timmar på
100 grader 



       Lite spökhistorier vid bordet innan vi skulle åka ut till Bogesunds slott 

    Sussie gjorde en vacker god äppelkaka 




        Tuvas rum
         Susanne 

           Lite god dricka 


        // kram Maria 
I nästa inlägg ska jag berätta om det sjukaste som
Hände när vi var på slottet och i skogen på spök slingan 
Det vart på riktigt kan man säga !!! Usch 

Kommentarer
Postat av: Therese

Härliga bilder.
Och otäcka linser hon hade ;)
Kram

Svar: Ja haha , skit mysig dag/kväll
Maria Höglund

2014-11-02 @ 11:51:45
URL: http://unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Myyysigt det verkar! :)

Kraaam

2014-11-02 @ 19:24:21
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0