Kaos

Hej alla 
Nu ska jag försöka återberätta om gårdagens kvälls spök  I en kort variation 
Som vart skarpt läge kan man säga 

Vi var ju hos brorsan och hans familj hela dan/ kvällen igår
På kvällen kl, 19 när det var mörkt så hade tuva och hennes stall vid Bogesunds slott anordnat den årliga halloween slingan i skogen där alla i stallet spökade och skrämde oss !!

Vi började inne i ridhuset där vi gick i lag
Alla gick ut på olika start tider in i skogen så inga sprang på varann där inne i skogen 
Vi var näst sista gruppen ut 

Måste bara förtydliga att vi var i en nattsvart skog och det ända som lyste upp var några marshaller så man visste vart man skulle gå !

I början av slingan i ridhuset satt det en dam som läste upp en hemsk historia som utspelades i skogen för länge länge sen när en cirkus kom till slottet 
 

     Denna dam släppte ut oss på baksidan av ridhuset in i skogen och sa att vi skulle leta efter 6 st pappers rullar med ledtrådar  !! 
Tydligen så försvann massa personer från den här cirkusen !!!

Skit mörkt och skit läskigt såklart begav vi oss in i skogen
I mitt lag var
Jag, Max, Sandra, Sussi, Kenneth , Joel och saga 

Vi gick och gick längre och längre in i skogen 
Rätt var det är hoppar någon fram och skriker, det ligger folk i mörka kläder som helt plötsligt reser sig framför oss 
Skiiiiiiiit äckligt
Jag håller typ på och skita på mig

Nu till det skumma 

Vi kommer till ett stort träsk
Vi ser tjejerna som ska skrämma oss
Vi konsentrerar oss på dom men jag och Sandra ser helt plötsligt en man längre bort i skogen i mörka kläder som tänder en cigg
Flera i vår grupp ser det och alla tycker det är lite skumt
Vi små viskar lite om det för vi vill inte förstöra stämningen 

Vi fortsätter gå i mörkret 
Det händer lite små spök efter ett tag men sen går vi och går vi och inga finns i skogen, inga som spökar längre
- vi är helt själva 

Efter ett tag får saga ett samtal från personalen i stallet att vi måste skynda oss tillbaka för det är en man i skogen som inte ska vara där 
Dom väntar in oss när vi kommer ut mot slottet igen
Då är vi alla skit rädda och även alla som varit ute och spökat 

Jag tar upp min telefon , då hade jag 6 missade samtal från tuva och detta sms 


A


Alla är skiträdda nu! 
Mannen har skrämt flera tjejer ute i skogen och när dom frågat vem han var sprang han i väg
En person försökte lysa med ficklampa på honom så täckte han ansiktet 

Hur jäkla äckligt som helst och vi såg han inne i skogen , gaaahh 

De sista kilometrarna tillbaka var det ju tomt på folk och det var ju därför alla hade ombetts att ta sig tillbaka !
Vi var alltså ensamma i skogen för gruppen bakom oss fick inte gå ut !!😞

När alla samlades och räknades in så ringde personalen polisen som sökte igenom området men utan  att hitta någon

Detta var skit äckligt och skit tråkigt för alla som hade anordnat detta 

Vi satta oss i bilarna och åkte hem igen och diskuterade hela händelsen
Då ringer stall personalen igen för att försäkra sig om att alla är ok och att alla kommit hem!!!

Usch och fy 👹👹

  Love IA 

Ps. Trots all rädsla så skrattade jag hysteriskt där ute i skogen 
Det var rena rama gyttjebadet, geggigt, blött, halt men jävligt läskigt och roligt 
Jag var tvungen och sätta mig och pissa mitt i skogen också men det hade jag nog aldrig gjort om jag visste om mannen!! 





Kommentarer
Postat av: Therese

äähmen fy fan vad obehagligt!! Jag hade skitit på mig på direkten! Jag hatar mörker och monster.

2014-11-02 @ 14:08:29
URL: http://unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Uuusch fyyyfan vad läskigt! :o
Tur att ni var i grupp i alla fall!

Kraamar

Svar: A verkligen
Maria Höglund

2014-11-02 @ 19:21:15
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0