Rymmaren

Haha i går rymde Ludde 2 ggr
Den lilla skiten är grymt snabb

Första gången var på fm, 
Jag hade varit ute med hundarna , innan jag släpper in dom i lgh så torkas dom i porten, 
Jag börjar alltid med Ludde , när han blir klar skjutsar jag in honom i lgh
Sen tar jag Sune   ! 
Då är lilla Ludde så snabb så han måste ha smugit ut bakom mig och snabbt upp för trappan utan att jag sett det!

Jag och Sune går in och stänger dörren , 
Jag märker direkt att terroristen är borta för han är alltid där Sune eller jag är
Jag ropar och ropar 
Öppnar dörren och får en liten panik attack
Vart fan är Ludde ? 

Som tur är så är Kalle hemma och jag ber honom kuta alla trappor upp för att se om han hittar bus och jag går neråt 

 Ludde är högst upp på 7:an 
   Hahaha jäkla hund ! 

Rymning nr 2 
I går kväll,  
Grannen kommer och ringer på och vill låna min tvätt nyckel 
H öppnar dörren och ger grannen nyckeln 
Hon öppnar tvättstugan och slänger tbx nyckeln innan hon går in där 

H stänger vår dörr

Efter ett tag knackar det på dörren igen
Då är det grannen igen 

              Kolla säger hon
- den här lilla hårbollen hängde med in i tvättstugan 
Vill du ha tillbaka honom
????

Haha 
Klart jag vill ! 
Fan va snabb han e den lilla skiten !! 
😍😍😍
Ja ja 
Jag är så jäkla van med lugna Sune så jag tänker inte på att Ludde e liten och blixt Gordon 👍
Ludde har varit på några äventyr dessa dagar 
Han tycker nog det ska bli skönt att få komma hem till mormor och rutinerna 
Måste säga att han har varit super duktig och inte varit minsta orolig 

 // i dag åker jag till Flen och mamma ❤️ Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hahah dom två verkar lite som Kalle & Ville. Kalle är hur lugn som helst och Ville är helt gaaalen! ;)

2014-11-26 @ 16:53:03
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0