Sjyst style





  Så här tycker Sune om att sova i bilen 👍👍
Ser verkligen inte skönt ut 😍😍

I kväll har det varit alldeles för lungt
Någon jävel smällde av en raket när vi var ute sist så Sune vart livrädd och han drog sönder armen på mig 
Jag släppte honom så han kunde rusa hem...
Han rädsla för raketer och smällare blir värre och värre, han skriker / ylar av rädsla när han hör dom
Vi kommer få ett helvete i nyårs tider😒
Stackars liten 😒
Nästa fredag har jag tid hos vetrinären för att få lugnande bla, 

Ha en fin lördag 💜💜💜💜

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Haha fan vad söt stil!
Men tråkigt med raketerna... Jag tycker riktigt synd om honom...

kraaamaaar!

2014-11-23 @ 20:51:01
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0