Brandbergsstandard

 
Oj Oj jag vet inte vad jag ska säga...
Jag hade min fastighets skötare här idag.
Jag hade 2 fel i lgh som jag felanmält.
De ena är mitt sovrumsfönster som inte går att stänga...
och det andra är min parkett i vardags rummet som rest sig så det är som en bubbla.
 
1= Han kommer ringa en snickarfirma som fixar golvet framöver.
2= Fönstret däremot gör dom inget åt.
Det är fönster från 70 talet och INGA får nya fönster.
Mitt fönster har hängt sig så han sa att jag får lyfta upp det när jag stänger och sen trycka igen ordentligt
.
Visst,  det gick när jag kämpade lite....
Då sa han
- Det e brandbergsstandard.......... OK !!!!
 
Hm...
Han berättade att under alla år han jobbat på Akelius så har en hyresgäst fått nytt fönster, då hade den hyresgästens hela fönsterram rasat in.
- NÄMEN GRATTIS
 
Det hade kostat 15.000  tydligen för Akelius.
men det skiter väl jag i ....
 
Jag betalar 9000 i hyra, då ska jag väl förfan kunna stänga fönstret utan brutal våld.
 
         // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0