Lunch/möte/jobb

Hej
I dag vart det 2.1/2 timmar på riksäpplet  innan jag lämnade byggnaden tillsammans med min chef & vän K.
Vi kombinerade ett  lång möte med lunch sen gjorde vi lite inhandling till jobbet.
Mycket bra info om både det ena och det andra.
Känner mig nöjd och uppdaterad.
 
Vi konstaterade i dag att trots att vi är väldigt goa vänner så har jobbet inte  påverkat våran vänskap , för ibland kanske det är svårt att vara god vän med sin chef,,,, Det negativa skulle kanske vara att varje gång vi ses  så blir det massa jobbprat.
Vi glömmer våra privatliv.
HAHAHA men vad gör det när man får några timmar själv med världens goaste tjej.
 
Vi åt på en lunch restaurang i Haninge som var första besöket för min del.
Ett väldigt bra ställe om man vill ha buffé
 
  
 
 
  Jag åt en salig blandning av kött/kyckling/pasta/sallad...
mycket gott, lägger in bilder senare.
 
Nu ska jag fixa lite med papper och boka tåg till Mariefred
Tjao // Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0