Min Brors bild

 
Min storebror bor i Vaxholm med sin underbara fru Susanne och deras 2 döttrar Saga och Tuva.
Den här bilden tog brorsan i går morse, detta är nedanför deras hus nere vid bryggan.
 
 
                        Så vacker bild, ser ut som en tavla .
 
 Om 2 helger ska jag förmodligen våldgästa gänget i Vaxholm för nästa helg ska vi åka till Mariefred
 
 I kväll händer ingenting, Kan nog säga att mina Fredagar inte skiljer sig så mycket från Måndagar.
 Det som är skönt är att man inte behöver vakna av väckarklockan i morgon ...
  Hoppas ni får en fin helg // Maria
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Oj så vacker bild!!

2014-10-05 @ 21:42:49
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0