Min kväll


Vid 3 tiden åkte jag till jobbet,  jag  fick hjälp med all handling för det blir oftast så jäkla tungt när man ska ladda med massa mjölk. Fil, nyponsoppa och allt annat , skönt att slippa det i morgon bitti 😄

Efter jobbet åkte vi in till söder och gick på restaurangen soldat svejk 
Så populärt ställe så man måste stå där kl 17 när dom öppnar för stt få ett bord, Dom är kända bla. för sin snitzel 

Så himla god mat och massa folk, inom 10 min var det fullsatt vid alla borden 

Här kommer några bilder:







   Några som satt och vänta på öppning när vi kom 






          Mums 
Fylld snitzel med ost och skinka 




   Vi båda var klart nöjda och rekommenderar starkt detta ställe 

   En mysigt avslut på denna helg, nu ska älsklingen fasta för i morgon ska han sövas och opereras!!

      I morgon ny vecka // IA 💙💙

Kommentarer
Postat av: Therese

Härlig söndag! Mums med snitzel! 👍😊

Svar: Ja jag kan rekommendera detta ställe till dig & Johankramiz
Maria Höglund

2014-10-05 @ 20:03:48
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Det där ser ju smaskens ut! :)

2014-10-06 @ 11:59:43
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0