Snygga svenskar ?

 
kan ni tycka någon svensk person är skitsnygg ?
Jag har inte så många kandidater för jag tycker många människor är vackra på något sätt
men om jag får välja en man och en kvinna bland snygga svenskar så väljer jag
 
                                                 SNYGGAST KVINNA:
 
 
                     Carolina Gynning (lånade bilden från hennes blogg)
 
              Vem skulle inte vilja se ut som henne, hon har hela paketet.......
 
 
           SNYGGAST MAN:
 
  
 
   Henrik Lundqvist
 
            Men självklart för mig så är min kille snyggast i världen:
 
 
                   Min älskling sen 21 år tillbaka. Love Maria
 
 
 
  Tycker ni någon speciell svensk person (känd) är snygg ?
 
          xoxo Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0