1:a sept

Halloj
1 september och ny månad 

Full rulle på jobbet i dag
Operation rensning och lite ommöblering på kontoret
Hoppas det godtas av chefen

Hemma har jag typ lagat mat sen jag kom hem 
Lax i ugn och stek sås och potatis
Jag köpte fransyska och gjorde 2 stekar



    Dagens middag 👍❤️

Nu väntar jag på Max och Sandra som kommer hit en snabbis från Arlanda för att hämta Max bankomat kort och dosa då jag skött hans ekonomi / räkningar när han varit borta
Ska bli så härligt att få krama om dom
     Love Maria 💞💞💞💞

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh gud vad gott med stek!! Och massa brun/grädd-sås o potatis. Ska nog ta upp våran fransyska ur frysen o laga det i helgen.
Älskar att du bloggar om mat, får såååå mycket inspiration från dig ska du veta!
Kram

Svar: Tack
Maria Höglund

2014-09-02 @ 09:13:19
URL: http://unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0