Adapter


För ca 2 år sen så flyttade jag in i min nuvarande lgh
Då köpte jag ett nytt ljud system  
En samsung spelare 
men för ca 1 år sen så bytte jag från iPhone 4 till 5:an och då vart ju helt plötsligt min dockningsstation till min samsung värdelös eftersom den bara tar 4:ans iPhone 
suck
Men idag fick jag äntligen arslet ur vagnen och fixade en adapter som gör att jag kan köra 5:an i dockan 

Fasiken vad jag längtat efter att spela hög musik 😄😄😄


   I morgon ska jag kräma 😄

    XOXO Maria 



Kommentarer
Postat av: Medberoende

Haha fan vad najs!! Finns inget bättre än att lyssna på musik med HÖGT ljud! :D

2014-09-10 @ 10:27:09
URL: http://Medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0