Tragedi

 
Jag följer vissa bloggar och när man följer deras vardag varje dag så blir det ganska nära när något händer dom man följer. Både i glädje & sorg.
 
Jag följer  2 kändisars bloggar och det är Carolina Gynning och Magdalena Graafs
 
Magdalena har jag följt länge, Jag har läst hennes böcker, blogg och sett henne här på gården i sommar  då dom spelat in ensam mamma söker som kommer på tv på Måndag.
 
Eftersom jag inte har en data så missar jag vissa bloggar just nu men gissa om jag fick en klump i magen i morse när jag klickade på en länk som rörde Magdalenas blogg
 
För 4 veckor sen miste hon sin son  ( 19 år ) i en olycka.
 
Dom var jätte tajta precis som jag är med mina grabbar.
 
Helt oväntat från ingenstans ringer polisen på hennes dörr och säger att hennes son Isak inte finns mer....
Total chock.
Han omkom i en olycka.
Alltså när jag läser hennes text om sorgen, chocken så rinner mina tårar.
Hur sjutton skulle man göra för att överleva att ens barn dör.
 
Usch Usch......... Hemska tanke......
 
...........................................................................
 
Här är en del av hennes text:
 
jag hade dött på sekunden i hans ställe.
Han omkom i en tragisk olycka i måndags kväll.
Jag vill skrika att jag hatar honom för att han har lämnat mig med all den här kolossala smärtan.
Varför lämnade du mig???!!!
Min vackra fina älskade pojke med de varma ögonen. Det rena och goda hjärta, den djupa själen.
Han var det finaste jag hade. Han var mitt allt. Varför lämnade du mig?
Jag vet inte om jag kommer klara det här. Jag vill dö själv. Vakna upp ur den här mardrömmen. Hindra poliserna från att knacka på min dörr.
Jag vill slita av mig mitt jävla hår. Klösa mig i ansiktet. Gud vad jag älskar dig Isak.
Krypa ur mitt skinn.
Bara få krama dig en sista gång. Smeka ditt hår, höra din röst och berätta för dig hur mycket jag älskar dig.
..........................................................................................................................................
 
 
     Alltså det är så sorgligt..... Många tankar går idag till henne och hur jäkla fort livet kan förändras
     Man ska inte ta varann för givet
 
      Jag älskar min familj så himla mycket och Max & Kalle lämna mig aldrig //Mamma
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

ja det är så hemskt! Jag följer också Maggans blogg, läst hennes böcker osv..
När man läste hennes första bok så förstod man att Isak verkligen var ett speciellt barn, en överlevare. Och trots det dog han blott 19 år ung. Förjävligt! Fy faaan. Måste vara det värsta som kan hända en förälder!

Svar: Jaaaa verkligen 💜
Maria Höglund

2014-09-24 @ 18:06:19
URL: http://unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Jag måste melja dig om en sak nuuuu!

2014-09-25 @ 22:05:35
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Medberoende

Men vafaaan jag kommer inte in på den där jävla mejlen... ååh vad irriterande!

2014-09-25 @ 22:14:34
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Medberoende

Nu kan jag skriva här då inlägget hamnat så långt ner! Jag kommer inte in på min bloggmejl, därför kan jag inte mejla..

Men det var i alla fall det där jag bloggade om för ett tag sen när jag var hos mormor...
Isaks farfar var min mormors ex så vi hade ganska mycket att göra med alla dom under den tiden. Mormor var tillsammans med han i över 20 år så vi vet ganska mycket om allt det förflutna...

Kraaamar!

Svar: aha ok // kram
Maria Höglund

2014-10-01 @ 17:46:35
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0