Min Måndag

     Hej på er.
 
En bra dag på jobbet, fått mycket gjort och verkligen  jättekul att få träffa en ungdom som har jobbat  hela sommaren men som var tbx på FT idag och även kul att få träffa Kattis (personal) som varit sjuk  länge.
 
I morgon blir det jobb igen sen åker jag till mamma Onsdag - Fredag , så en kort jobb vecka för mig.
     Kul att få komma hem till mamma igen, vi har massa planer.
 
 
                                 Sune får leka med Lillbusen terroristen Ludde....
 
 I kväll blir det tvätt, rester och tv. Jag är fortfarande lite sliten efter Lördagens party men gammal som man är så brukar det ta 2 dagar att ordna upp sig HAHA....
 
   Kram på er alla....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Myyysigt slut på veckan!

Kraaamar!

2014-09-22 @ 19:57:13
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0