TV snack & Jul

Asså killarna på idol idag, var det ett skämt eller ?????
Vilka jävla låtval förutom (Bruno Mars=) fram med skämskudden.....
 
Sen kommer jag till PH
Det är ju skit roligt just nu med alla vändningar.
Kl. 22 i kväll gäller.....
 
Planer framöver:
Fredag :Fix & Trix
Lördag: grillparty
Söndag: SEG eller IKEA
Måndag & Tisdag: jobb
Onsdag - Fredag: Åka till Mamma i Flen
 
Älsklingen har tävling hela helgen, det är klubb mästerskapet.
han kör på lördag dag och om det går bra och han går vidare spelar han söndag oxo och då blir det en lugn helg för honom.
 
Pratade med mamma ang.. Julen .
det kom på tal på jobbet idag och när jag tänkte på det så tänkte jag på mamma.
Första julen som mamma INTE jobbar, Därför har jag bjudit hit henne över jul.
Det brukar ju bara vara Jag, H  och barnen hemma på jul. Alla skruttar runt i pyjamas, vi gör absolut ingenting ,  allt i vår lugna lunk,  men mamma får väl också hoppa i pyjamasen under julhelgen och hänga på.
 
     
 
 
Nu ska jag hoppa i duschen innan PH.
 
         God Natt alla fina..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Oj, börjar det planeras för jul redan nu? :)

Svar: tydligen haha
Maria Höglund

2014-09-17 @ 04:46:56
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Therese

May heter hon. Hon har inte fått någon tv-tid alls hittills, lite trist då ingen sett henne ännu svårare att komma vidare då. TV4 väljer verkligen vilka de vill ge tv-tid eller inte.. Men jag hoppas hon är duktig ikväll och då ska jag rösta :)
Ååååå julen ja. Vi har redan planerat den också här hemma haha gäller att vara ute i god tid :)

2014-09-17 @ 08:52:45
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Haha ååh PH! Bland det bästa med att vara hos mormor är att hon kollar på sånna program också haha! Här hemma måste jag börja kolla på tv3play då ingen annan vill kolla på det här hemma... ;)

2014-09-20 @ 13:08:41
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0