Tv snack/ tips.

 
Kollade ni första avsnittet av ensam mamma söker i går ?
Fram med skämskudden....
 
Detta var typ säsong 10 och jag har aldrig sett det förut, typ bara sett något avsnitt hit & dit som  jag halkat in på.
Men som ni vet så är det min granne (Evelina) som söker.
Jag känner inte den tjejen och har aldrig sett henne HAHAHA
undrar hur många som bor i huset man aldrig har lagt märke till....
Men i alla fall så spelades ju en del av programmet in här hemma hos henne och på gården så min vardag var att se tv teamet här varje dag under en period, det var väl när killarna skulle flytta in hos henne...
Herregud vilka snubbar som sökte, det mest skumma HAHAHA.
 
Det ska bli kul att kolla vidare.
skvaller:
Norrmannen som är med vet jag att Evelina kommer välja, han såg jag ofta och pratade med, en mycket trevlig man.
 
I DAG :
 
I dag är det premiär av Svenska Hollywood fruar och galna Gunilla. Det kan man inte missa och sen är det nypremiär av JAGAD AV HUNDAR. Det måste man oxo se såklart
 
      Puss Maria
 
.
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hahah kuuul info om Ensam mamma söker! :)
Synd att jag inte är hos mormor, för där hade jag säkert kollat på det haha! ;)

Kraam

2014-10-01 @ 17:31:05
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0