A eller B

Kalle är en ganska förtegen unge  när det kommer till att berätta om skolan, när man frågar honom  hur det gått på proven, redovisningarna eller nationella proven så orkar han inte berätta. Men jag antar att skolan flyter på bra eftersom jag inte hör annat från skolan.
 
Magkänslan stämde.
 
Kalles mentor var typ lyrisk i dag, hon sa att det går så bra för Kalle i skolan så det fanns inget att prata om HAHAHA
Jo da det fanns det.
Vi drog alla ämnen och kalle har flest B & C men D+ i företagsekonomi och matte som är de tyngsta ämnena och det tycker alla elever i klassen. Men kalle klarar det med god marginal men måste kanske lägga ner lite mer plugg i dessa ämnen efter skoltid
Vi gick igenom poäng systemet i betygsskalan mm.
Jag är väldigt stolt över Lilleman.
 
I dag hade dom Engelska muntliga  nationella provet och deras engelska lärare hade frågat mentorn om man kunde sätta A på en hel klass.
HAHAH
A om man följer betygskriterierna fick hon till svar..... Hela klassen får mycket beröm för att det är en trevlig och duktig klass....
Känns väldigt bra att få detta besked innan min ledighet för just i skrivandes stund så är jag ledig tom. Tisdag morgon
 
                  GLAD PÅSK ALLA BLOGGVÄNNER...
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad kul med så bra resultat i skolan! :)

GLAAAAD PÅSK! Och hoppas du får några sköna lediga dagar!

2015-04-01 @ 22:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0