Ändrade morgon rutiner

Förr i tiden så har jag varit den mest morgonpigga ADHD bruttan som finns.
Jag har alltid vaknat innan väckarklockan på morgonen runt 6 tiden och stått redo och klar pang bom....
 
Nä... men nu är det tant seg..
Nu vågar jag inte somna utan att ställa väckarklockan.
Jag ligger och drar mig i sängen ett tag, sen går jag upp och tar ett glas vatten. Bäddar rent sängen och tar en tallrik yoghurt med müsli.
 
Sätter mig i fåtöljen med datan i knät och går igenom jobbmailen (i morse var det 3 jobbmail som vart klara innan 8.17)
sen kollar jag igenom lite FB och bloggar innan dusch och promenad med Sune.
Förut behövde jag en 1 timme från att  vakna till att lämna hemmet och idag vill jag ha minst 2 timmar för att göra alla rutiner.
 
Börjar bli lite tantvarning...
 
                                     LOVE MARIA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0