Min Måndag

Tjo people.
I dag har det varit en galen dag , Jag har jobbat, vart i Haninge C, fixat det vanliga tråkiga hemma,
Jag har haft besök av I+M, tvättat och lagat mat.
Jag satte mig precis i soffan förutom timmen då Parneviks sändes på tv kl. 20-21
Jag älskar det programmet.
 
Jag har fått spunk flera ggr i dag, Mest på jobbet då data helvetet strulat/strular, den har stängt av sig typ 50 ggr, varje gång jag skriver ut papper så blir skärmen blå, felmeddelande etc. suck.
Jag gav upp till slut och ska fortsätta med den i morgon. Av & På knappen gick varm i dag....
Gahhhh
 
Sen när jag åkte bussen hem så skulle jag trycka på stanna knappen , knapp helvetet fungerade inte och bussen höll på att swisha förbi min gata så jag skrek över hela bussen
 
- KAN DU STANNA.
 
Självklart står jag längst bak så jag måste ju ta i från tårna.
 
Chauffören bromsar in, och precis när jag ska kliva av så plingar det till i högtalaren och chauffören ropar ut
 
- Hur vore det om du tryckte lite tidigare
 
What a Fu.....
 
Jag blir så jävla lack så jag skriker allt vad jag kan över hela bussen
 
- KNAPPEN FUNKAR INTE FÖRFAN, TROR DU JAG ÄR HELT JÄVLA DUM I HUVUDET DITT PUCKO
 
Åååå vad en sån dryg jävel kan få mig att läcka bäver.
Annars en ok dag
 
Dagens diss var busschauffören såklart
Dagens hiss var middagen: Korv med pepparrotssås / Mums
   
           God Natt / Maria❤️
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Alltså dom kan väl se till att allt i bussen funkar innan dom kör!! Jag blir gaaalen när det inte fungerar! Sådär är det ofta på bussarna här, speciellt på ersättningsbussarna jag behöver åka nu som är importerade från Skåne hahahah.

2015-04-28 @ 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0