Öppet hus

I dag har jag jobbat i Värmdö med ett event
Öppet hus med föreläsning i vår ft lokal 
God mat, Goa människor, bra föreläsning och loppis 


  Tyvärr växlade vädret ganska mycket så vi fick plocka in loppisen !
En mysig dag , min kompis Annicka började praktisera hos oss på FT i dag så jag fick åka bil med henne mot gullmarsplan men det slutade med att vi hamnade i Farsta där vi träffade Anna och hennes kompis Bella 
Vi åt lite thai mat och surra massa skit


           Gos   Tjejer 

Nu kom jag precis hem , fan det är snart sängdax haha 
Näda 

I morgon kör vi öppet hus i Haninge 
Full rulle 😀   Love Maria ❤️



Kommentarer
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Låter som om du har haft det trevligt:) Kul med loppis!

2015-04-14 @ 11:49:27
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0