Tack Sandra

Idag skulle fina inger komma på go fika så jag frågade Sandra om hon inte hade lust att baka till oss medans jag var på jobbet och innan hon skulle åka till sitt jobb
Det gjorde hon gärna 
Det doftade ljuvligt i lgh när jag kom hem , det vart hallongrottor och kladdkake muffins 
Så himla gott/ tack gums 


                 Så goda 



Det var jätteskoj att träffa inger, det var evigheter sen 😀
Jag fick en bukett tulpaner av inkan 🌷

               Tack inger 
     Ha en fin torsdag // Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Nämen ååå vad gott! Längesen jag åt något hembakat...


Svar: Det var super ❤️
Maria Höglund

2015-04-23 @ 20:25:16
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0