Tandläkaren

Hey
I dag hade jag och mina grabbar tid hos tandläkaren efter varandra 
Först Kalle 
- inga hål och allt såg toppen ut 


       Kalle & Rosie sköterskan 

- Max har inte haft ett ända hål på 22 år och dom var lika fina idag
Noll hål, all tandsten togs bort 👍


     Max och tandläkare Andreas 

- sen jag
Noll hål och tandsten togs bort och avslutade med blästring 
Så grymt skönt att få en check 



 Hos min tandläkare finns det massor av gamla roliga saker 
Apparater , jukebox, filmvisning på nakna pinuppor 
Grannarna kollade in damerna och vi spelade 3 låtar på jukeboxen
Det slutade med att alla dansade inkl kunden innan, en gammal dam på 80 och tandläkare Andreas
Andreas berättade att Elvis skivan som spelades köpte han i England 1968 







          Kollade nakna damer




       Gamla tandläkar prylar 




   Det finns massa fint men pallade inte fota allt 😀😀

  Skönt att få detta avklarat 👍
 //  love Maria 


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Skönt att ha så fina och bra tänder!
Haha roligt tandläkarställe också!

2015-04-10 @ 19:00:45
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0