Turkiet VS Sverige

Hej på er
Jag bloggade inte i går för det var ingen bra dag och dels så känner ja ibland att jag inte vill blogga mer,  men det är så skönt att ha bloggen för man kan gå tillbaka i tiden och titta vad man gjorde tex. förra påsken etc.
sen vet jag att mamma är inne och läser och följer mig och det känns bra när vi bor 13 mil ifrån varann.
Står  och väger om jag ska sluta eller inte....?
 
Nu till något annat.
Detta blir första året på 8 år som jag inte åker till Turkiet (mitt 2:a land)
Dels är det en ekonomisk fråga, Känner inte att jag har teckning för en utomlandresa för tillfället och sen har vi pratat om att resa runt lite i Sverige denna sommar.
Dels så är vi i Norrland över midsommar, sen har vi hyrt stuga vid havet i Nyköping med några andra vänner + min mamma i mitten av Juli ,
 
Jag kommer sakna Turkiet som Faaaa........
Utomland är egentligen det ända stället jag gör Absolut ingenting.
Nu måste jag ta Sune innan vi åker mot stan och tandläkaren // Tjao Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Klart du ska fortsätta blogga! Men känn inget måste att skriva inlägg varje dag, gör det när du har lust. Annars blir det ju inget kul. Känns som man alltid har perioder när man bloggar mer/mindre. Som du skriver så är det ju så värdefullt att gå tillbaka i tiden och titta vad man gjorde just då. Den dagen jag slutar blogga tänker jag skriva ut hela min blogg, för den är värdefull för mig <3

Förstår att det är tråkigt att inte komma iväg till Turkiet. Jag tycker det känns helt overkligt fortfarande att vi ska åka. Vi har ju inte varit utomlands sedan innan Thea föddes. Så det känns jätte lyxigt! Börjar få resfeber redan!

KRAM!

Svar: Det förstår jag
Kram
Maria Höglund

2015-04-09 @ 12:51:04
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Ibland kan man känna att man vill sluta, men samtidigt tycker jag det är kul att hålla sidan vid liv :)

Svar: Agree ❤️
Maria Höglund

2015-04-09 @ 16:19:59
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: susse

Tycker såklart att du ska fortsätta blogga =)

2015-04-09 @ 18:39:29
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag hoppas såklart att du fortsätter att blogga, men du ska göra det som känns bäst för dig.
kram

2015-04-09 @ 20:01:33
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0