Fått lite gjort

Jag har tänkt länge att jag ska fixa lite små saker här hemma som jag skjuter upp hela tiden
tex. fixa bland mina örhängen, mina sänglådor och sko skåpet
I dag gjorde jag allt detta.
 
Jag har nämligen en stor byrå med massa små lådor i (ca 20 lådor) som är fullproppade med örhängen mm i Max & Sandras rum, men eftersom den står i  deras rum så springer jag inte in där så mycket utan jag har börjat slänga ner allt nytt i mina sänglådor
 
Nu har jag sorterat allt, snyggt & prydligt
 
Jag sorterade 2 andra lådor med krämer & smink
 
Fixat bland mina skor, jag har inte mycket skor men ändå glömmer man bort vad man har, tänkt er då som har
50-100 par skor , vilken besluts ångest, Jag har fler sneakers än vad jag har snygga skor.
 
Jag bytte dammsugarpåsen och drog en sväng med snabeldraken.
 
Skönt att få det gjort, lättare att hitta sakerna...
 
 //   Kram Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0