Godis

Innan jag skriver inlägget så vill jag förtydliga att jag 
bantar inte ( fast jag borde) 
Kör ingen diet
Väger mig inte 

Men
Sen den 16/8 har jag inte ätit en godisbit
Inget kaffe bröd
Dock lite chips på kias kräftskiva i fredags och en liten skål chips i lördags 

Så på 10 dagar har jag ätit 2 små skålar chips 

Kanske ingen större grej men för mig som kan trycka i mig ett ballerina rör om dagen är det en stor grej
Sen lite mer promenader har det blivit sista dagarna 


Det ända jag är riktigt sugen på är 
Kaffebröd
Typ 
Bulla, kaka eller paj 

Ska försöka stå i mot suget i veckorna 😀😀😀😀😀😀😀

       Go kväll / IA 


Kommentarer
Postat av: S

Duktigt!

Jag tycker kaffebröd, paj osv är det som är värst att stå emot! Ibland vill jag äta på mina egna fingrar men oftast går det faktiskt bra! Kroppen mår ju så mycket bättre!

Svar: Jag är inte så duktig än
Har alltid misslyckats så man får vara glad för 10 dagar eller lite mer
Kram
Maria Höglund

2015-08-25 @ 19:42:26
Postat av: Henrik Olsson

Bra jobbat!

Jag borde också göra så! :P

2015-08-25 @ 22:30:48
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoendee

Bra jobbat än så länge!👍🏻
Mina föräldrar har kört lite lchf (mamma mer strikt än pappa) sedan början av juli och dom har tappat typ 5-6 kilo var. Nackdelen med det är att det inte finns godsaker hemma till mig pga det haha... 😓 Jag har också ett enormt sug hela tiden!

Kraaaamar!


Svar: Det är nog den bästa dieten
Maria Höglund

2015-08-26 @ 16:58:36
Postat av: Therese

Bra kämpat!!!! Lättare sagt än gjort att inte använda kakhålet till kakor haha
Kram på dig!

Svar: Kram
Maria Höglund

2015-08-26 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0