Kräftor

I går var jag ju på kräftis hos Kia
Jag åkte ut tidigt och njöt på hennes altan med en kall öl 
Jag var ute vid 13.30 och åkte hem ganska tidigt 22.30
Min älskling skulle komma efter golfen men det vart ganska sent för dom
Spelade i Nyköping 
Han kom typ 21 tiden och då var han helt slut efter en lång dag med jobb från 06.00 och golf mm
Så vi åkte hem
Skönt att vakna hemma  i dag 

Här kommer lite bilder från fredagen 



                På väg ut 



















                 Kvällens blus 


      I detta lyx bad duschade jag
         Så fint 


            Fina  Bosse  & Bella 


          Vi började äta vid 20 tiden 


  Mycket nytt folk jag inte känner 


          Mia          &          Mia 





             Fina  värdinnan  Kia ❤️

När vi åkte hem partade gänget vidare
Snodde bilden från Kia 


    Tack för en mysig dag & kväll
      ❤️❤️❤️          ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0