Vaknade 5.50

Vaknade av grann killarna kl 5,50 i morse
Dom var stup fulla och kom hem från något nattbad
Dom skrattade, skrek och kräma musik 
Då var det bara att kliva upp och göra nytta
Vid 7.30 tog jag en promenad till jobbet och vid 11 tiden fick jag skjuts att bunkra lite till jobbet
Skönt att få lite bärhjälp med 5 kassar 

Nu är jag hemma igen 


 Min lilla plutt stannade hos Bosse när jag åkte och handla 
Nu ska jag äta lite lunch och sen slappa resten av söndagen
Till middag blir det tacos 
🍴🍴 //  ha det bäst 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Halllååådär! Jag har inteöppnat datorn på hela veckan, eller ens haft tid att koppla av lite, så därför jag inte varit inne här! Men nuuu är jag tillbaka! :)

Kraaaaaamar!

Svar: Heeeeej
Maria Höglund

2015-08-23 @ 19:03:28
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0