22 dagar kvar

 
 
22 dagar kvar till jul, nu springer dagarna förbi
Jag har en julklapp kvar att handla, jag har turen att slippa julklappar för Kalle önskar sig bara pengar
men något litet paket vill man ju ge,
Jag känner ingen stress.
I helgen ska älsklingen sätta upp min älskade vita gran, ingen jul utan min gran.
 
     Planer fram mot jul.
Denna helg massa fix i hemmet.
Nästa helg ska jag till brorsan i Vaxholm, Vi ska till Vaxholms kyrka och titta på Tuvas luciatåg och sen blir det middag & häng hos brorsan.
Helgen efter blir det glögg mys hos barnens farmor & farfar
veckan efter det är det julledigt och JULAFTON.
Det är 3 veckor kvar på jobbet, där har vi 3 stora saker kvar innan ledighet
decemberfika med inbjudna gäster den 15/12
planeringsdag & mys med personalen den 18/12
Julbord för ungdomarna den 22/12
 
    SEN LEDIG..............
 
                                 Hur ser det ut för er ????
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag ska på julbord på jobbet, ha adventsfika med julklappsöppning med min familj samt åka runt lite till vänner med klappar och fika innan vi sticker upp till Norrland för att fira riktig jul :) kram

Svar: Va skoj
Vart ska ni ha erat julbord ?
Maria Höglund

2015-12-02 @ 18:59:44
URL: http://Misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0