3 december

Hej

Hur mår ni ? 
Jag mår ok men trött, jag gick upp kl 5 i morse 💤💤
Jag promenerade till jobbet strax innan 7 i morse för att se till att en ungdom kom iväg till sin praktik , jag skulle väcka honom kl 8 men han kom faktiskt upp själv
Bra jobbat 👍

Jag fixade lite i huset och med papper på kontoret innan jag drog vidare för att fixa naglarna  och en date med inkan 
Det var länge sen vi sågs 
( 2 veckor sen) 
Kul att surra massa skit 




             Vi åt på tacobar 
Alltid lika smarrigt 🍴🍴

Till middag hemma gjorde jag en kasslergratäng
Den vart så jävla god, krämig och
Perfekt om jag får säga det själv 😀😀
Nu tvättstugan och sen dusch
I morgon är det IDOL / tjoho
Min favvo kille kygo spelar i Globen

Ska bli ap kul att se / god natt
Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0