Dormy

Söndag i dag 
Jag är lite dagblind 
Konstigt med röda dagar mitt i veckan 

I morse åkte jag till jobbet för att kolla villan/ungdomarna 😀
Jag rensade kylen på räkor & lax mm, det stank i kylen
diskade mm
Plockade lite i villan
Skrev ut fakturor och kollade mail
Jag tog även med mig lite mat hemifrån som vi inte kommer äta upp och la i jobb kylen ..

Vid 11.30 kom gubben och plockade upp mig för att åka till dormy och kungenskurva 
Han skulle byta en julklapp 


 Nu ska vi snart åka hem, hela huset hemma är fullt med Kalles kompisar , dom har lanat hos oss i natt, när jag åkte till jobbet i morse vid 8.30 så gick dom och la sig 👍

I dag kl 16 måste jag hålla koll på Sune
Då ska det prov skjutas massa fyrverkerier i BB, det är de stora butikerna som lockar kunder med detta så från 16.00 lär vi höra massa skit, det var den 27/12 förra året dom gjorde samma sak , sen hörde vi smällare konstant in i januari 
Suck 

HARE .. ❤️❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Annica

Dumma smällare. 😡

2015-12-27 @ 14:40:55
Postat av: Medberoendee

Åå apropå fyrverkerier och skit, vi va på en djuraffär idag och köpte nåt man sätter i vägguttaget som utsöndrar nån lukt som bara hundarna känner , ska verka lugnande eller något. Vi tänkte testa det detta år eftersom hundarna blev skotträdda efter förra året... Har ni testat nåt sånt?

Svar: Det har vi oxo satt i väggen
Dagen innan julafton 👍❤️👍❤️
Maria Höglund

2015-12-27 @ 14:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0