Jobb & vardag

Jobb i dag i vanlig ordning 
Skön & lugn dag förutom att vi nästan satte kontoret i brand
Vi råkade lägga papper på Vårat doftljus
Haha
Tänt var det här......
Allt gick bra, doftade bränt papper bara 



 
             Vår tomte på jobbet 

  
                   Frukostmys 

När jag kom hem gjorde jag stek med gräddsås och potatis 
Sen var jag och mötte en gammal ungdom 
Hon skulle köpa massa halsband av mig 
Vi möttes i bb centrum 
Precis när vi skulle börja prata så smällde dom en fet snällare 
på p -platsen vid centrum 
, vilken jävla smäll 
Sune vart så rädd så han tjöt och jag typ sket i brallan 
Jävla snorungar 

Så det mötet vart kort, jag var tvungen att lämna Marie 

Nu tvättstugan och fix

Go kväll //  Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0