Kväller

Hej på er
Har haft så mycket att göra i dag plus att jag har hängt med Max, Sandra och Linus hela dan här hemma 
Höns mamman måste kolla så allt kommer med 
Just i skrivandets stund lyfter deras plan från Arlanda 
Dom ringde för 5 minuter sen och sa hej då och sen satte dom telefonerna på flight läge 

Hoppas flygresan går bra 

Stjärn mäklaren Fredrik Eklund sitter på samma flyg fast i 1:a klass såklart 
Max fick en bild med Fredrik Max och Linus 

Jag är mer avis på det nästan än att dom åker bort hahaha 
Jag ÄLKSKAR Fredrik ❤️❤️❤️


      Fredrik         Max        Linus 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Coooolt! 😄
Han har tax vet jag haha! 😂

Svar: A han har 2 jätte fina taxar
En heter mini mouse
Maria Höglund

2015-12-27 @ 14:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0