Mer tårar & avsked

 
Max kom hem med berget av presenter i dag och jag dör sötdöden när jag läser alla gulliga lappar & brev till Max 
Hur gulliga är inte barnen och föräldrarna 
 
Sötisar, jag typ tjuter när jag läser allt fint
Här kommer några fina 
 

      Max  lämnar skolan 
 



    Massa fina julklappar 
 








     Max tyckte det var svårt att lämna barnen i kväll men som sagt han träffar alla igen om ca  3 månader 
 
     Text från en förälder
 
Åh Max. Fina söta underbara Max. Du kom in i vårt liv när lilleman var läskigt trasig i själen. Vi klickade direkt och körde teamwork deluxe. Och va bra det blev! Jag vet, jag kan va skitjobbig, en riktig pain in the ass. För att inte tala om vad mina barn kan vara 🙊. Men du grejar det bra .
Vi saknar dig redan. Thank god för vattenfast mascara .
Vi önskar dig en underbar resa och längtar tills du kommer åter. Då är vi laddade och kommer lätt prata hål i huvet på dig .
Ta hand om varann och njut av den här tiden.
Kramar i massor
 

......................................................................................
Efter jobbet ville kollegorna tacka av Max 
Dom gick till vendelsö kök & bar och åt
Av dom fick han det här   Haha 
 

   Badboll, speedos, glasögon och olja 
Dom väntar sig en bild med utrustningen från en strand i Thailand som dom kan sätta i lärarrummet 
 
  Roligt att vara så omtyckt och roligt att älska sitt jobb
 
Ha en fin semester nu Max / mammi ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0