Merry X-Mas

Hej och go kväll
Dan före dan
Vi har haft en sån mysig kväll med godis  chips och läsk och massa bra på tv:n
Vi kände inte för skumpa så nu finns det 2 fina flaskor  till nyår 

Härligt att hänga med grabbarna precis hela dan 
❤️❤️❤️
Bäst i dag var umgänget och
VS fashion show 
Grymt 

Jag kan nästan tycka att dan före dan är snäppet mysigare än självaste julafton 
( läs nästan )





  I morgon har vi 3 ärenden på fm
Vi ska träffa några kompisar, sen måste jag förbi jobbet och skriva ut en flygbiljett till Max & Sandra 
Och sen förbi siba och lämna en sak som Max köpte idag , han behövde inte den 
Sen blir det dusch och hoppa i myskläder och tofflor och njuta av julafton 

Jag har inte önskat mig något men vet att jag har 2 klappar under granen så lite snäll har jag varit 
Hihi 

Nu ska jag duscha och krypa ner hos Sune i sängen
God eller gos natt /.  Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0