Norstat/extra jobb

Jag jobbar ju lite extra hemma med Norstat och panel.se
 
Hos dom svarar jag på undersökningar, för det får jag inga pengar men jag kan beställa saker som tex. triss lotter, kläder, SF biljetter mm.
 Eftersom jag eller vi är såna film nördar och älskar att gå på bio så tar jag alltid SF biljetter.
Man samlar poäng och ett x-antal  poäng är värt vissa priser.
Nu har jag 4 poäng kvar tills jag har 2 nya bio biljetter. Jag hoppas det kommer en ny undersökning i veckan så jag får mina poäng för då ska jag ta ut mina biljetter och bjuda älsklingen på en bio kväll. Det finns mycket vi vill se just nu.
Undersökningarna kommer när som, Ibland är det flera om dagen och ibland är det 1 i veckan. I går svarade jag på 2 undersökningar.
Dom ger allt från 1-30 poäng per undersökning beroende på antal frågor och tid.
 
Så bra att jag kan jobba ihop biobiljetter........ känns fint.........
 
 
 Nu ett varmt bad och sen krypa ner i ren bäddat  (som vanligt)
 
 De här bilden togs när vi var på  sista filmen
   vi såg/  Bond filmen  på      MOS
 
              GO KVÄLL // Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0