Oro och planer

 
Ok , nu är den första riktiga oron här, bara knappt ett dygn efter ungarna åkte.
Dom har hört av sig hela tiden -   innan dom lyfte från Arlanda, de hörde av sig i Doha och i Hongkong men nu vet jag att dom landade för nästan 3 timmar sen i Bangkok  och jag har inte hört ett smack. Dom har inte checkat in eller snappat vilket dom har gjort hela tiden.....
 
                Hur går det ?????
 
Bangkok är en otroligt stor stad med massa trafik och här har dom inget hotell.
Det är nu man blir orolig såklart. Ser thailändarna att dom är färskingar , Ja Ja. Nu vill jag bara veta att dom är ok och på plats på ett hotell,  dom måste vara dödströtta.
 
       Hör av er........
 
            Lite annat:
 
Jag har varit ledig i stort sett sen den 23/12
 
men jag har haft saker att göra varje dag,
 
23:e var det massa fix och det sista innan julafton
24:e fullt upp med julafton, jobb och Haninge C
25:e bio, byta julklappar  och annat fix
26:e var med ungdomarna, var i kungens kurva och Arlanda
i dag Jobb, kungens kurva, städning & tvätt av ungdomarnas rum/säng
I morgon Naglar, postbox, Haninge C, fix till hotell vistelsen
 
Det är roliga saker men nu längtar jag efter en dag att INTE göra ett skit.
Bara gå i pyjamas och DO NOTHING.......inte lämna hemmet.....
Ni förstår va ??????
Min inte göra ett skit dag blir på TISDAG, tjoho
 
 
     Hoppas ni har haft skön dagar. Puss & kram Maria
 
Uppdate:
Strax innan 21 svensk tid och 03 thai tid så ringde dom
Planet var lite försenat och det tog jätte lång tid vid pass kontrollen / imigrations kön 
Skönt att dom är på hotellet ❤️❤️
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

God natt❤️❤️❤️

2015-12-27 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0